Wednesday, January 21, 2009

22 january 2009

Alhamdulillah….

Syukur kepada Allah kerana hamba-Nya yang hina tok diberik kesempatan untuk menghirup udara pagi ulangtahun ke-25 kelahiran. Sejujurnya, memang sik ada lain yang terlintas di fikiran kamek pagi tok selain daripada kesyukuran kepada Nya. Mudah-mudahan doa kamek dan doa semua dimakbul Nya. Dapat tubuh badan yang sihat, berada dalam lingkungan keimanan serta ketaqwaan kepada Nya, menjadi insan terbaik daripada yang terbaik... amin.


Kasih sayang mak ngan bapak, sentiasa kamek ingat dan kamek syukuri. Aerol dan adik-beradik (including uncles-unties cousins2) yang selalu ambik berat tentang dirik tok memang selalu dekat di hati kamek. NadiA... what can i say... she’s the one yang selalu care and peduli in what ever happen to me.. terima kasih kitak~ Sik lupak juak ngan geng-geng semua, without you guys, memang SaWeNG bukan kedak SaWeNG aritok (^^,)


Ada juak dapat surprise aritok. ehe, a very sweet one from the sweetest person of my life. (o^.^o)makaceh kitak~

Ya Allah, kepada Mu hamba Mu memohon, Engkau rahmatilah hamba Mu ini, Kedua ibu bapa, saudara-saudara, teman dan sahabat handai. Rahmatilah kami ya Tuhan yang maha pegasih lagi penyayang.

(Awang Khairulanwar Bin Awang Yusuf, 2009)

1 comment:

  1. addddoohh!!!!!!!
    kenak gambar nok 3 org ya tang lawak jak hoh???
    kohkohkoh..
    add lah link aku rah blog kau..

    ReplyDelete