Wednesday, November 3, 2010

03102010



hand phone baru..
setelah gatal tangan untuk beberapa ketika, akhirnya kamek membeli juak hand phone baru. pengeluar: nokia; model: e5; komen: berbaloi harga.. mun nak encarik telefon untuk bekerja dan business, model tok la jawapannya.



demi memudahkan urusan kerja, membalas email dan sebagainya, model tok dipilih. memang sesuai fungsi, kerja kinektok tok lebih mudah. dengan keypad style blok, urusan taip-menaip menjadi lebih mudah. terdapat juak banyak shortcut pada keypad dan front screen display untuk model tok. sikm perlu tekoal-koal membuka sigek-sigek, dengan sekali tekan dah dapat sampei ke application yang kita kehendaki. bukak email, facebook, message malah internet adalah lebih mudah di telefon tok.


menyokong 2G (GSM), 3G dan 3.5G, asalkan ada line ajak, segalanya adalah pantas. cuma kurang telefon tok adalah tiadanya 'secondary camera', mun sik nang dah perfect benar..

p/s harga phone dah turun sebab sik ada tax agik, tapi kat kuching jak turun.. kat lain-lain tempat macam gik maseh rega sebelom 'budget 2011'

No comments:

Post a Comment